loading...

وبلاگ موضوع آزاد تبریز

بازدید : 65
شنبه 1 آبان 1400 زمان : 22:41

تبلیغات و محصولات تبلیغاتی بر اساس میزان اثرگذاری و ماندگاری در ذهن افراد یک جامعه ارزش‌گذاری می‌شوند. به این معنی که تبلیغی که بیشترین اثر و ماندگاری در حافظه افراد داشته باشد قاعدتا ارزش بیشتری دارد و تمرکز بیشتری از سوی دست‌اندرکاران تبلیغات بر روی آن‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابر ، در ادامه با انواع هدایای تبلیغاتی آشنا می‌شویم.
که پیشنهاد ما برای تبلیغات فلش مموری تبلیغاتی است

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی را می‌توان از اثرگذارترین محصولات تبلیغی دانست که معمولاً (با توجه به نوع هدیه) برای مدت طولانی در کنار مشتری شما باقی می‌ماند.

خودکار تبلیغاتی

طبق آمارهای تخصصی ارائه‌شده در زمینه تبلیغات در سال گذشته میلادی خودکار تبلیغاتی بالاترین حد تأثیرگذاری و فروش را داشته است. مشخص است که به خاطر تنوع بسیار زیاد هم ازلحاظ کیفیت و هم ازلحاظ قیمت، این محصول یکی از اهداف تمام کسانی است که تمایل به ارائه هدایای تبلیغاتی دارند.

ازآنجایی‌که خودکار از وسایلی است که همیشه و در همه‌جا همراه افراد است و مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان آن را یکی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی دانست؛ اما باید به این مهم توجه ویژه داشت که به همان اندازه که این محصول، مهم و تأثیرگذار است، در صورت انتخاب بد و عرضه یک خودکار بی‌کیفیت و ضعیف، تخریب یک برند را به همراه دارد و نه‌تنها می‌تواند زحمات یک تیم تبلیغاتی را به‌زودی از بین ببرد بلکه جنبه‌های منفی از محصول در ذهن بیننده بر جای بگذارد.

پیشنهاد ما برای تبلیغات فلش مموری تبلیغاتی است

ساعت دیواری تبلیغاتی

اگر می‌خواهید تبلیغ شما همیشه در بالاترین نقطه از هر دفتر (و حتی خانه) باشد و همه افراد، چه مشتریان و چه سایر افراد پیرامون‌شان مجبور به استفاده از محصولات تبلیغاتی و دیدن تبلیغ شما باشند، ساعت دیواری تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تنوع این محصول از کلیت آن گرفته تا تک‌تک اجزای آن را در برمی‌گیرد.

سررسید

اهمیت یادداشت و داشتن یک سررسید بر کسی پوشیده نیست؛ و قطعاً نیازی به توضیح نیست که افراد منظم و با برنامه همیشه از سررسید برای اطلاع و انجام امورشان استفاده می‌کنند. این محصول نیز به‌واسطه مواد اولیه مختلف و زیادی که در آن استفاده می‌شود دارای قیمت‌ها و انواع متنوعی است که هر شرکت و شخصی بسته به نوع نیاز خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

فلش تبلیغاتی

انتقال بسیار وسیع اطلاعات و اساساً نیازهای دنیای امروز، فلش مموری‌ تبلیغاتی ها را به ابزاری تبدیل کرده‌اند که در دست همگان، با هر سن و موقعیتی دیده می‌شود و استفاده از آن به خاطر سادگی در انتقال و امنیت بالا هیچ محدودیتی ندارد. به همین منظور فلش‌ها یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می‌روند.

فلش مموری ها که امروزه به یکی از پرکاربرد ترین ابزار تبدیل شده است که یکی از بهترین روش های تبلیغاتی فلش مموری تبلیغاتی است که آرم یا لوگوی مورد نظر شما
روی آن چاپ میشود که یکی از خاص ترین روش تبلیغاتی فلش مموری تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص به آن دسته از هدایا گفته می‌شود که به‌صورت موردی و با توجه به شرایط و اتفاقات پیرامون و یا محل ارائه آن و یا زمان ارائه محصول از آن‌ها استفاده می‌شود. برای مثال استفاده از گلدان‌های گل برای تبلیغ محصول مشخص در نزدیکی عید نوروز و یا محصولات فصلی دیگر.

انواع هدیه تبلیغاتی در

بخش توسعه محصول شرکت با بررسی و تحقیق درباره نیازهای مختلف شرکت‌ها و واحدهایی که از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند اقدام به پوشش این نیاز مشتریان از ابتدا نموده است و برای اینکه نیازهای مختلف در این زمینه را پوشش دهد تنوع زیادی در نوع محصول، جنس و تیراژ آن در نظر گرفته شده است که باعث سرعت تولید و رضایت بیشتر مشتریان می‌شود.

بازدید : 53
پنجشنبه 22 مهر 1400 زمان : 21:12

اگر دنبال راهی برای معرفی، شناساندن و افزایش فروش محصولات خود هستید، بایستی آن ها را در معرض دید قرار دهید، تا وقتی کالای با کیفیت شما دیده نشود، خریده نخواهد شد!

به گزارش ایسنا، ، در این مقاله به بررسی دو مورد از مهترین و کم هزینه ترین شیوه های تبلیغاتی خواهیم پرداخت تا برای برندینگ و شناساندن محصول خود به مشتریان بهترین انتخاب را داشته باشید.

تبلیغات چاپی

با وجود فراگیری تبلیغات دیجیتال هنوز هم استفاده از تبلیغات چاپی یکی از مهمترین شیوه های تبلیغاتی برای معرفی و شناساندن محصول و برند شما به مشتریان و همکاران شماست. بازدهی تبلیغات چاپی بسیار بالاتر از تبلیغات دیجیتال و استفاده از آن ها در بسیاری از صنایع کاملا ضروری است. دو مورد از مهمترین ابزارهای تبلیغات چاپی، کاتالوگ و بروشور هستند. تفاوت اصلی این دو بیشتر مربوط به نوع محصول و شیوه بازاریابی شما است، اینکه برای محصول خود چه میزان محتوا تولید کرده اید، قصد معرفی محصولات خود بصورت گروهی هستید یا تک محصول، اینکه قصد تبلیغ در تیراژ وسیع دارید یا تنها تبلیغ در گروه مشتریان بالقوه. این موارد مشخص می کند که به کاتالوگ و ژورنال برای معرفی محصول خود نیاز دارید یا بروشور.

چاپ بروشور

بطور ساده به هر برگه ای که اطلاعات و تصویر محصولی روی آن چاپ شود بروشور می گویند.
بروشورهای تبلیغاتی معمولا به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول مخصوص مشتریان بالقوه هستند، افرادی که داخل غرفه نمایشگاهی یا فروشگاه شما می آیند و محصولات شما را مشاهده می کنند، در این مورد بایستی از برگه هایی استفاده کرد که شامل عکس با کیفیت روی کاغذی با کیفیت و زیبا چاپ می شود که علاوه بر ماندگاری بالاتر با جنس و طراحی زیبا و منحصر بفرد خود، نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری را افزایش دهد. این بروشورهای تبلیغاتی نماینده ای برای نمایش کیفیت محصولات شما هستند بنابراین برای طراحی آن ها باید از عکس های با کیفیت و واقعی محصول استفاده کرده، نکات کلیدی متن آن به دقت انتخاب شود و برای چاپ آن ها بایستی از کاغذی با کیفیت، چاپی تمام رنگی و پوشش های مقاوم، زیبا و لوکس استفاده کرد.
در صورتی که می خواهید از اطلاعات و تصاویر زیادی روی بروشور استفاده کنید بهتر است برای بروشور خود خط تا در نظر بگیرید. برای خوانایی و زیبایی بیشتر بروشور، بهتر است که هر بخش از اطلاعات روی یک لت قرار بگیرد. متناسب با نوع تصاویر و اطلاعات محصول شما می توانید از بروشور های دو لت، سه لت و ... استفاده کنید.

فلش مموری

همه میدانیم که فلش تبلیغاتی ها کاربردی هستند که برای ذخیره انواع اطلاعات استفاده میشود که خیلی کاربردی میباشد که انواع بسیاری فلش مموری وجود دارد که
فلش مموری تبلیغاتی: فلش مموری تبلیغاتی بسته به اندازه فلش مموری ها لوگو های شرکت شما در روی آن حک میشود که بسیار موثر در کسب و کار شما
موثر است


بروشور سه لت
دسته دوم بروشورهای تبلیغاتی مخصوص پخش در تیراژ وسیع هستند (بسیار شبیه به تراکت ها)، کاغذ هایی که معمولا روی کاغذ های معمولی و نازک تر چاپ می شوند و برای صرفه جویی در هزینه ها می توانند چاپ تک رنگ داشته باشند. با این حال در چاپ این نوع از بروشور ها نیز نباید از طراحی جذاب و گیرا غافل شد. هر چه طراحی جذاب تر و انتخاب جملات روی بروشور خاص تر باشد نرخ تبدیل بسیار بالاتری را برای هزینه ای که برای تبلیغات می پردازید خواهید داشت.

چاپ کاتالوگ

از همین اول تفاوت بین بروشور و کاتالوگ را مشخص کنیم، بروشور برگه چاپ شده تک برگ است و کاتالوگ از چسباندن چندین کاغذ چاپ شده روی هم ساخته می شود.
کاتالوگ ها معمولا در دو دسته کاتالوگ اطلاعات محصول و کاتالوگ تبلیغاتی چاپ می شود.
کاتالوگ های اطلاعات محصول دفترچه های کوچکی هستند که اطلاعات مورد نیاز برای استفاده از محصول روی آن ها نوشته می شود و درون بسته بندی کالا قرار داده می شوند. تقریبا تمامی محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی این کاتالوگ ها را درون بسته بندی خود دارند.
کاغذ مورد استفاده در این نوع کاتالوگ به منظور سبک و کوچک بودن و کاهش هزینه ها از نوع تحریر نازک است و چاپ آن ها معمولا سیاه و سفید است، اگر تعداد برگه ها کم باشد از منگنه برای صحافی آن ها استفاده می شود و اگر تعداد برگه ها زیاد باشد با چسب گرم این کاتالوگ ها صحافی می شوند.


ژورنال با جلد سخت

کاتالوگ های تبلیغاتی اما باید بسیار متفاوت طراحی و چاپ شوند. دقیقا مانند بروشورها، کاتالوگ ها نماینده محصول شما هستند، استفاده از کاغذهای گلاسه ضخیم با پوشش های سلفونی زیبا تاثیر مستقیمی روی نظر مشتری بالقوه شما خواهد گذاشت. کاتالوگ در نوع لوکس خود به نام ژورنال نیز شناخته می شود. در کاتالوگ های لوکس یا همان ژورنال ها بایستی از چاپ تمام رنگی و پوشش سلفون در تمامی صفحات داخلی و جلد استفاده شود. توجه به طراحی زیبا و ارائه اطلاعات به اندازه (نه کم و نه زیاد) در ساخت یک کاتالوگ چشم گیر و تاثیرگذار بسیار مهم است. همچنین برای افزایش لوکس بودن کاتالوگ و ژورنال محصولات خود، توصیه ما استفاده از جلد سخت برای صحافی آن است.

نتیجه گیری:

چه از بروشور برای معرفی و تبلیغ محصولات خود استفاده کنید و چه کاتالوگ، چاپ دیجیتال به شما کمک می کند که در تیراژ بسیار پایین و با سرعت فوق العاده چاپ خود را انجام دهید. فقط 100 برگ بروشور چاپ کنید و بازده آن را بررسی کنید، یا تنها یک جلد کاتالوگ چاپ کنید و کیفیت و بازخورد آن را ببینید و پس از آن و وقتی که مطمئن شدید در هر تعدادی که نیاز دارید برای تبلیغات چاپی خود اقدام کنید.

بازدید : 61
پنجشنبه 25 شهريور 1400 زمان : 16:24

یکی از ابزارهایی که شرکت شما می‌تواند در بازاریابی و تبلیغات خود از آن استفاده کند، خودکار تبلیغاتی است. دریافت کارت هدیه برای هر فردی خوشایند است. بنابراین استفاده از کارت هدیه بعنوان یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد.

همانطور که بیان شد اکثر آیتم‌های تبلیغاتی نسبتاً کوچک و ارزان هستند، اما محصولاتی هم وجود دارند که قیمت بالایی دارند و بعنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعنوان مثال اغلب شرکت‌ها در جشنواره‌ها، سمینارها و همایش‌های مختلف، عموماً محصولات تبلیغاتی گران قیمت مانند عطر، کالاهای چرمی، اقلام الکترونیک و... را به افراد مشهور هدیه

می‌دهند. این شرکت‌ها معمولاً از افراد مشهور درخواست می‌کنند که اجازه‌ی عکس گرفتن از آن‌ها را با هدیه‌ی دریافتی بدهند و از این عکس‌ها برای اهداف تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

مزایای هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مزایای فراوانی دارند که در این مقاله به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

تأثیر گذاری زیاد
جلب وفاداری مشتریان
آگاهی دادن نسبت به برند شما
جلب رضایت مشتریان
خرید محصولات تبلیغاتی و ارائه‌ی آن به مشتریان بعنوان هدایای رایگان یکی از روش‌های مؤثر برای تبلیغات و بازاریابی است. بعنوان مثال حتی اگر یک خودکار رایگان را به مشتری خود بدهید، ممکن است آن خودکار توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار بگیرد و نام کسب و کار شما از این طریق مشاهده شود و از این طریق حتی می‌تواند منجر به یک گفتگو در مورد کسب و کار شما شود. بنابراین با توجه به این موضوع که محصولات تبلیغاتی ممکن است در مکان‌های مختلفی قرار بگیرند، می‌توان گفت که هدایای تبلیغاتی بعنوان معرف برند شما به جذب مخاطبان کمک می‌کنند. کیسه‌های خرید، لیوان و فنجان‌های مسافرتی، یادداشت‌ها و سایر محصولات نیز می‌توانند اثر مشابهی بر روی کسب و کار شما داشته باشند.

وفاداری مشتریان
بین دو شرکت متفاوت که یکی از آن‌ها هدیه‌ی مناسبی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند و شرکتی که از این کار صرف نظر می‌کند، حق انتخاب وجود دارد و مشتریان معمولاً شرکتی را انتخاب خواهند کرد که بوسیله‌ی هدایای تبلیغاتی قدر‌دان آن‌ها خواهد بود

به‌ گونه‌ای دیگر می‌توان گفت که بوسیله‌ی خرید محصولات تبلیغاتی و در نظر گرفتن بودجه‌ای سالانه برای این هدایا می‌توان وفاداری مشتریان را تضمین کرد و آن‌ها را به سوی خود جذب نمود.

آگاهی نسبت به برند شما
آگاهی از نام تجاری شما رایج‌ترین دلیل برای آیتم‌های تبلیغاتی است. با دادن هدیه‌ای که مشتریان ثابت و بالقوه‌ی شما بتوانند بارها و بارها از آن استفاده کنند، می‌توانید به برندسازی خود کمک کنید و نام تجاری خود را به خوبی در ذهن‌ها ثبت کنید. برای ساخت برند خود حتماً لازم نیست که از هدایای تبلیغاتی سنتی استفاده کنید، بلکه می‌توانید با چاپ لوگوی برند خود بر روی لوازمی مثل کارت‌های بازی، کتاب آشپزی و دیگر محصولاتی که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند، از این استراتژی استفاده کنید. اگر می‌توانید هدیه تبلیغاتی خود را به همراه محصول یا خدمات خود به مشتریان ارائه دهید. در این صورت میزان تأثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

بازدید : 60
پنجشنبه 25 شهريور 1400 زمان : 15:52

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که هر انسانی می‌تواند با آن مواجه شود. مسلماً دریافت هدیه برای همه‌ی ما خوشایند است. یکی از استراتژی‌های موفق بازاریابی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از محصولات تبلیغاتی بعنوان هدایای تبلیغاتی می‌باشد. بدین معنی که با انتخاب برخی محصولات کاربردی و پر طرفدار و هدیه دادن آن به مشتریان می‌توان آن‌ها را به سوی خود جذب کرد.

هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که اغلب با لوگو یا شعاری مخصوص که بر روی آن‌ها حک شده است به مشتریان ارائه می‌شود و بعنوان یکی از روش‌های بازاریابی و ارتباطات مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید محصولات تبلیغاتی در سراسر جهان معمولاً برای تبلیغ یک شرکت، تصدیق شرکت، معرفی هویت سازمانی و نام تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها همچنین بعنوان هدیه در رویداد‌ها و یا در نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌ها و یا بعنوان بخشی از کمپین‌های بازاریابی به مشتریان داده می‌شود.

بهترین هدایا آن‌هایی خواهند بود که به خوبی نشان می‌دهند که خریدار هدیه، گیرنده‌ی هدیه را می‌شناسند. اصولاً هدایایی که کاربردی باشند و بتوانند نیازی از نیازهای دریافت‌کننده را بر طرف نمایند، مورد استقبال قرار خواهند گرفت مثل خودکار تبلیغاتی

یک هدیه‌ی مناسب برای یک مشتری می‌تواند میزان قابل توجهی فراتر از هزینه‌ی هدیه را به سوی شرکت باز گرداند. شرکت‌هایی که برای داشتن ارتباطات معنی‌دار و طولانی مدت با مشتریان خود تلاش می‌کنند، شانس بیشتری برای حفظ مشتری و کسب درآمد دارند. هدیه‌هایی که به مشتریان خود می‌دهید، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

خرید هدایای تبلیغاتی مناسب و هدیه دادن آن‌ها به مشتریان بعنوان یک روش استراتژیک بازاریابی توانسته است مدیران شرکت‌ها و مشتریان را به یک اندازه تحت تأثیر قرار دهد. شرکت‌ها بازخورد‌های مثبت زیادی از این روش دریافت کرده‌اند و مشتریان نیز همیشه نسبت به دریافت هدایای تبلیغاتی مشتاق بوده‌اند.
از ویژگی‌های اصلی خرید محصولات تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه‌ی نسبتاً پایین نسبت به سایر تبلیغات‌
خرید هدایای تبلیغاتی و استفاده از آن بعنوان یک روش مؤثر بازاریابی، هزینه‌ی کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد. کالاهای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند از جمله می‌توان به لوازمی که قابلیت آویزان شدن و یا قرار گرفتن بر روی میز کار را دارند، اشاره کرد. بنابراین علاوه بر هزینه‌ی پایین درصد دیده شدن آن‌ها بسیار بالا می‌باشد.

ارزش درک آن‌ها بالا می‌باشد
محصولات تبلیغاتی بعنوان یک هدیه به مشتریان داده می‌شود و رایگان هستند. اکثر مردم از دریافت محصولات رایگان بصورت هدیه خوشحال شده و می‌تواند برای آن‌ها ارزش زیادی داشته باشد. پاسخ‌های احساسی و رفتاری نسبت به دریافت چنین هدایایی به مراتب بیشتر از هزینه‌ای است که برای هدیه شده است.

انعطاف‌پذیری در خرید کالا‌های تبلیغاتی
همانطور که بیان شد تنوع محصولات تبلیغاتی بسیار زیاد می‌باشد و همه‌ی شرکت‌ها می‌توانند با توجه به بودجه‌ی خود هدایای مناسبی را به تعداد لازم تهیه کنند و به مشتریان خود ارائه دهند. بنابراین در خرید هدایای تبلیغاتی حتماً نیاز به صرف هزینه‌های زیاد نیست.

آیا در جستجوی یک راه برای افزایش فروش، تشویق کارمندان یا هدیه دادن به مشتریان هستید و به دنبال ایده‌های تبلیغاتی جذاب می‌گردید؟

تقریباً هر چیزی را می‌توان با نام یا لوگوی شرکت نامگذاری کرد و بعنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان ارائه داد، اما موارد رایج که بعنوان هدیه‌ تبلیغاتی خریداری می‌شوند عبارتند از: تی شرت، کلاه، جا کلیدی، پوستر، برچسب، خودکار، لیوان، دفتر یاد‌داشت، انواع کیف، ساعت، پد موس، فلش مموری، اسباب بازی و... . بزرگ‌ترین دسته‌بندی هدایای تبلیغاتی مربوط به آیتم‌های پوشیدنی است که بیش از 30٪ از کل این نوع از هدایا را تشکیل می‌دهند. همچنین خرید محصولات تبلیغاتی سازگار با محیط‌زیست مانند کالاهایی که از مواد بازیافت شده و منابع تجدید‌پذیر ساخته شده‌اند، افزایش چشمگیری را داشته‌ است.

بازدید : 89
چهارشنبه 24 شهريور 1400 زمان : 23:43

هنگامی که هدف‌گذاری شما دستیابی به مشتریان بالقوه هر چه بیشتر باشد، کسب‌وکارها شما نیاز به هدایای تبلیغاتی دارد. این یک راه مقرون‌به‌صرفه برای انجام این کار است. این روش بازاریابی کم‌هزینه در جذب مشتریان بسیار موفق است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، حتی شرکت‌های بزرگ نیز به این روش بازاریابی متکی هستند. برای کسب‌وکارهای کوچک، به خصوص استارتاپ‌ها، هدایای تبلیغاتی می‌توانند منجر به کاهش هزینه‌های بازاریابی شرکت شما شوند، در عین حال به شما اجازه می‌دهند توجه مردم را به خود جلب کنید.

هدایای تبلیغاتی برای مدت زمان زیادی به عنوان روش بازاریابی مقرون‌به‌صرفه مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از شرکت‌های جدید تا شرکت‌های بزرگ، این هدایا تبلیغاتی برای بازاریابان، کالایی مورد علاقه بوده‌اند. آنها یک ابزار ارزشمند برای تبلیغات مارک تجاری به مشتریان را فراهم می‌کنند.

شرکت‌های کوچک همانند شرکت‌های بزرگ به اهمیت این محصولات برای جلب نظر تعداد بیشتری از مشتریان در این بازار رقابتی پی برده‌اند. هدایای تبلیغاتی نظر مشتریان را که این هدایا را دریافت می‌کنند، به خود جلب می‌کنند. این محصولات دارای آرم و نام تجاری هستند که روی آنها چاپ شده است. هدف از عرضه کالاهای تبلیغاتی جلب و هدایت علاقه مشتریان به کسب‌وکار شرکت شما است.

برای دستیابی به نتایج بهتر، بازاریابان از هدیه تبلیغاتی مارک‌دار استفاده می‌کنند تا گیرندگان بتوانند از این هدایا برای ماه‌ها استفاده کنند. چنین محصولات باکیفیتی می‌توانند مشتریان را با کسب‌وکار و نام تجاری شما درگیر کنند. این اساسا بدان معنی است که یک بار توزیع این اقلام تبلیغاتی، بر تعامل با مشتریان کسب‌وکار شما برای چندین ماه تاثیرگذار هستند.

قاعده اساسی که اکثر بازاریاب‌ها از آن در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند، ارائه موارد تبلیغاتی است که از آنها به طور روزانه استفاده می‌شود. این هدایا همچون خودکارتبلیغاتی، چتر، صفحه زیر موس، تقویم می‌توانند باشند. با این حال، بازاریابان با تجربه روی استراتژی‌های خلاق و نوآورانه کار می‌کنند. آنها مواردی را انتخاب می‌کنند که نه تنها مفید هستند، بلکه منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا هستند که تاثیر بیشتری بر مشتریان می‌گذارند.

هدایای تبلیغاتی یک روش بازاریابی ارزان قیمت هستند

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک تنها می‌توانند از کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی جامع در مقیاس وسیع استفاده کنند و پیام هایشان را در سراسر رسانه‌های مختلف پخش کنند.

اما آنها دارای بودجه محدودی هستند که آنها را محدود می‌کند تا هزینه‌های زیادی را برای چنین کمپینی صرف کنند. بنابراین، برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود، آنها کمپین‌های تبلیغاتی ارزان‌قیمت را انتخاب می‌کنند. این کمپین‌ها شامل اقلامی هستند که مقرون‌به‌صرفه بوده و متناسب با بودجه این شرکت‌های کوچک هستند. تعداد زیادی محصولات تبلیغاتی ارزان، برای کسب‌وکارهای کوچک و راه‌اندازی مجدد آن وجود دارد.

اکثر تولیدکنندگان این محصولات تبلیغاتی معمولا در مقیاس گسترده و عمده، قیمت محصولات را بسیار پایین نگه می‌دارند. هر چند که قیمت هدایای تبلیغاتی پایین است، تاثیر آنها بر روی دریافت‌کنندگان آنها بسیار زیاد است.

هدایای تبلیغاتی شناختی از نام تجاری شما را در یک لحظه ایجاد می‌کنند

به رسمیت شناختن نام تجاری بدان معنی است که مشتریان می‌توانند تقریبا بلافاصله هر زمان که آرم شرکت شما را می‌بینند، شرکت و محصولات یا خدمات شما را به یاد بیاورند. به عنوان مثال، مردم می‌توانند فورا شرکت‌های بزرگ را به سرعت با دیدن علامت و برند آنها به یاد بیاورند.

اقلام تجاری و هدیه تبلیغاتی شما به مشتریان فعلی و بالقوه کمک می‌کند تا به راحتی شما را به یاد بیاورند و همچنین کسب‌وکار شما را به رسمیت بشناسند. این یکی از دلایل اصلی توزیع هدیه تبلیغاتی است.

این هدایا برای مدتی طولانی در خانه‌ها و ادارات یا حتی اتومبیل مشتریان باقی می‌مانند که کسب‌وکار و محصولات شما را به آنها یادآوری می‌کنند. دفعه بعد، زمانی که آنها لوگوی تجاری شما را می‌بینند، بلافاصله هدیه‌ای که به آنها داده شده و همچنین کسب‌وکار شما را به یاد می‌آورند.

اگر کالایی که مشتریان دریافت می‌کنند یک هدیه مارک‌دار باشد، مشتریان شما را بهتر به خاطر می‌سپارند. در عوض، آنها هر با که به خرید می‌روند شناخت بهتری از محصولات شما پیدا می‌کنند.

ارتباط بیشتری را با تجارت برقرار می‌کنند

تبلیغات تلویزیونی یا بنرهای تبلیغاتی تقریبا بلافاصله پس از چند ثانیه از جلوی چشم مشتریان عبور می‌کنند. اما وقتی به هدایای تبلیغاتی که برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند تبدیل می‌شوند، برای مدتی طولانی در مقابل دیدگان مشتریان باقی می‌مانند.

به عنوان مثال، دریافت‌کنندگان، تی‌شرت‌های تبلیغاتی را مانند پیراهن‌های مد روز برای مدتی طولانی به تن می‌کنند. یا قهوه را در لیوان تبلیغاتی که به عنوان هدیه دریافت کرده‌اند، می‌نوشند. چنین اقلام رایگانی یک راه عالی و تاثیرگذار برای افزایش تقاضا برای کسب‌وکار شما تقریبا به طور روزانه می‌باشند.

هدایای تبلیغاتی

به نقل از ایسنا

بازدید : 56
سه شنبه 23 شهريور 1400 زمان : 21:53

6 تا از بهترین هدیه های تبلیغاتی


۱. تراریوم یا باغ شاداب

این هدایای تبلیغاتی رومیزی مدرن یک روز عالی برای مشتری شما ایجاد می کند و رشدی را که می توانید با هم به دست آورید را به آنها یادآوری می کند. به علاوه، گیاهان ساکولنت به هوا و آب و نگهداری زیادی احتیاج ندارند و این امر باعث می شود که کار برای سالهای آینده آسان باشد. آیا می خواهید آن را حتی ساده تر کنید؟ یک ترکیب مصنوعی واقع بینانه سفارش دهید.

۲. خارج از مناسبات فکر کنید.

هدیه تبلیغاتی را فقط مختص مناسبت خاص نکنید، مانند هدایای تبلیغاتی آخر سال و یا گیفت یلدا ، منتظر یک مناسبت یا تعطیلات خاص نباشید تا به مشتریان خود یادآوری کنید چقدر برایتان مهم هستند. هدایای تبلیغاتی از ابزارهای مهم بازاریابی هستند که می توانند تأثیرات مثبت زیادی در موفقیت شرکت شما داشته باشند.

۳. دفترچه یادداشت

دفترهای زیبا با بند چرمی که با رنگ های شرکتی شما هماهنگ بوده، و با یک آرم ظریف روی جلد جلوی آن چاپ شده باشد ارائه دهید. دفترهای یادداشت کاربردی بوده و اکثرا همراه مشتریان شما خواهد بود و گزینه خوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی خواهد بود.

۴. قهوه یا چای

اکثر افراد عاشق قهوه یا چای هستند؟ ارسال یک پکیج لوکس قهوه عالی یا چای با طعم های مختلف برای اکثر افراد دلنشین است و اگر دیزاین آن جذاب و خلاقانه باشد این جذابیت را دو چندان می کند. و خاطره دلنشینی از برند شما در ذهن مخاطب می ماند.

۵. تقویم

تقویم هایی با برند تجاری با طراحی فوق العاده ایجاد کنید و به مخاطبان خود به عنوان گیفت تبلیغاتی هدیه بدهید. تقویم و سررسیدها می توانند بیشترین استفاده را بین مشتریان داشته باشند زیرا آنها روزانه اطلاعات مهم، قرارها، و غیره را در آن می نویسند.

۶. کیف لوازم آرایش

مشتریانی دارید که مرتباً به مسافرت می رود؟ برای آنها یک کیف لوازم آرایش بفرستید که بتوانند بلافاصله از آن استفاده کنند. چاپ برند و نام تجاری بر روی اقلام مسافرتی همیشه انتخاب خوبی است. و گزینه های چرم یا ضد آب را برای کیف ها انتخاب کنید.

۷. شارژر قابل حمل موبایل

شارژرهای قابل حمل موبایل با هدایایی دلپذیر برای مشتریانی که زیاد در حال حرکت و جابه جایی هستند می باشد.

۸. یک بطری آب که آنها آن را دور نمی ریزند

هیچ چیز بهتر از دریافت بطری آبی که بتوان همیشه از آن استفاده کرد نیست. یک گزینه با کیفیت بالا را با مارک تجاری شرکت خود در نظر بگیرید.

۹. کلاسهای آنلاین

بازدید : 58
دوشنبه 22 شهريور 1400 زمان : 23:43

امروزه بازاریابی، یکی از نیازهای ضروری برای ارتقا کسب‌وکارها محسوب می‌شود. تولید و توزیع هدایای تبلیغاتی، یکی از اصول بازاریابی و از بهترین انواع تبلیغات در دنیای کنونی است.

همان‌طور که می‌دانید استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی هزینه‌های هنگفتی برای صاحبان کسب‌وکارها ایجاد می‌کند و برای بسیاری از شرکت‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست؛ به همین دلیل بهتر است برای تبلیغ و معرفی خود از روش های مقرون به صرفه تر که گروه هدف بیشتری را در بر می گیرد نظیر هدایای تبلیغاتی استفاده شود. این هدایا می‌تواند به‌آسانی و با سرعتی مطلوب در بین مخاطبان توزیع شود و معرف برند، محصولات و خدمات شرکت‌های تبلیغ دهنده شود.
هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که از طرف صاحبان کسب‌وکار به دوستان، نزدیکان، مشتریان، نمایندگی‌ها و شرکای تجاری با اهدافی مانند معرفی، انتشار و تبلیغ برند، هدیه داده می‌شود.
این هدایا به مناسبت های مختلفی به مخاطبین اهداء می شوند، نظیر مراسم شروع به کار یک کسب و کار، سالگرد تولید یک کسب وکار، مناسبت های ملی و مذهبی مثل هدایای تبلیغاتی شب عید و مناسبت های رسمی نظیر برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها و استفاده از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی .

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی

استفاده از نوآوری و خلاقیت در طراحی هدیه تبلیغاتی اهمیت فراوانی دارد. از نکات مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد، استفاده از هدایای ارزشمند و کاربردی است و نه الزاماً گران‌قیمت؛ به‌طوری‌که اگر خودمان همان هدیه را دریافت کنیم، برایمان ارزشمند و قابل‌استفاده باشد. توجه به این نکته نیز مهم است که هدایای تبلیغاتی علاوه بر اینکه باید برای شرکت تبلیغ دهنده مقرون‌به‌صرفه باشد، باید از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد، تا این اطمینان حاصل شود که افراد در امور روزمره‌ی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بررسی ها نشان می دهد با شاخص هزینه در کنار اثربخشی و ماندگاری پیام برند، استفاده از تکنیک هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین رتبه ها را در این شاخص به نسبت سایر روش های تبلیغاتی به خود اختصاص می دهد.

این روش از کارایی و بازگشت سرمایه بیشتری برخوردار است بخصوص در زمان هایی که ما جامعه هدف کسب و کارمان را بیشتر در اختیار داریم نظیر ارسال یا تقدیم مستقیم هدیه. مانند زمان های برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها.

اثربخشی و مزایای سرمایه‌گذاری بر روی هدایای تبلیغاتی سرمایه‌گذاری بر روی هدایای تبلیغاتی مزایای متعدد و اثربخش فراوان دارد. هزینه به ازای نمایش هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های بازاریابی، بسیار کمتر و بازگشت سرمایه نسبت به انواع دیگر، بسیار بیشتر است. همچنین برند شما در این نوع تبلیغات، نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی بیشتر دیده خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی معمولاً برای مدت‌زمانی طولانی نگهداری می‌شوند. این موضوع می‌تواند به ارتقای نام تجاری شما کمک کند و نقش مؤثری در بازاریابی برند شما داشته باشد و مکمل مناسبی برای استراتژی بازاریابی محسوب می‌شود. هدایایی که نقش و برند شما بر روی آن نقش بسته شده باشد، می‌تواند به‌عنوان بخشی از بودجه بازاریابی و یک سرمایه‌گذاری خوب در نظر گرفته شود.

استفاده مکرر افراد از هدایای تبلیغاتی در واقع مهر تأییدی بر برند شما خواهد بود و باعث افزایش توجه مخاطب، ارتقاء شهرت برند و استفاده بیشتر از محصولات و خدمات شده و عاملی برای بازگشت سرمایه خواهد شد.
به نقل از اقتصاد آنلاین

بازدید : 110
سه شنبه 16 شهريور 1400 زمان : 21:19

چگونه خودکار تبلیغاتی به بهبود شرکت کمک می کنند
اگر به دنبال راه خوب دادن خودکار تبلیغاتی تبلیغاتی هستید ، خودکار های تبلیغاتی می توانند انتخاب خوبی باشند.

ایجاد حسن نیت:

آیا آنها را به کارمندان خود ، مشتریان هدف یا سهامداران هدیه می دهید ، یک خودکار شخصی همیشه راهی عالی برای ایجاد حسن نیت نسبت به شرکت شما خواهد بود زیرا تحقیقات نشان می دهد که آنها به عنوان هدایای مفیدی در نظر گرفته می شوند. و همه ما عاشق دریافت هدیه هستیم ، اینطور نیست؟

تأثیر ماندگار :

یک قلم تبلیغاتی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد و حتی ممکن است یک مکان برجسته دریافت کند ، که روی میز گیرنده نمایش داده می شود. این بدان معناست که فارغ از اینکه مخاطب در هر بار نوشتن شرکت شما فکر می کند ، دیگران می توانند لوگوی شرکت شما را ببینند ، که باعث افزایش دسترسی شما و در نتیجه تأثیر شما می شود.

گزینه مقرون به صرفه :

صرف نظر از محبوبیت ، ابزار نوشتن به دلیل مقرون به صرفه بودن یکی از محبوب ترین هدایای شرکتی محسوب می شود. سپس پول ذخیره شده می تواند برای سایر تلاش های بازاریابی استفاده شود و حتی در تجارت مجدد سرمایه گذاری شود.
مخاطبان خاص را هدف قرار می دهد : وقتی اقلامی دارید که به اندازه کافی کوچک است تا حجم زیادی از آن به راحتی حمل شود ، می توانید مخاطبان خاص و مناطق خاص را به راحتی هدف قرار دهید. قلم های شخصی شده می تواند به خوبی محصول یا خدمات ارائه شود ، نمایشگاه تجاری یا حتی تبریک تعطیلات باشد. به طور خلاصه ، شما دسترسی خود را با هزینه کم افزایش می دهید.

تأثیر زیاد :

هدایای تبلیغاتی ، به ویژه خودکار تبلیغاتی ، راهی سرگرم کننده برای جلب رضایت مشتریان ، شرکا و کارمندان است. آنها نه تنها آگاهی و یادآوری نام تجاری را ایجاد می کنند ، بلکه تصویری مثبت برای تجارت شما ایجاد می کنند.
در مورد ارزش ابتکارات برندسازی و تلاش های مشتری مداری سوالی وجود ندارد. و هنگامی که بتوانید به اهداف مقرون به صرفه و در عین حال بهتر دست یابید ، مزایای آن چند برابر می شود.
خودکار تبلیغاتی نه تنها به دلیل توانایی آنها در افزایش حداکثر بودجه ، بلکه در همه کاره بودن یکی از برترین محصولات تبلیغاتی هستند. دفتر خود را با خودکار های آرم جوهر ژله ای ذخیره کنید ، خودکار ها را با خرید هدیه دهید و با ارائه خودکار پلاستیکی یا فلزی که با پیام بازاریابی شما به عنوان هدایای نمایشگاه طراحی شده اند ، حداکثر نمایندگی را از برند خود دریافت کنید .

کاتالوگ محصولات بزرگ ما را خریداری کنید و اقلام سفارشی برای هدیه بازاریابی بعدی یا رویداد مشتری خود ایجاد کنید. از کیف های دستی و بطری های آب گرفته تا خودکار تبلیغاتی های تجاری ، هدف ما در شرکت قلم ملی این است که خرید قلم های تبلیغاتی و محصولات تبلیغاتی را برای شما آسان کنیم.

ما نمی توانیم منتظر باشیم تا به شما کمک کنیم نام تجاری خود را با قلم های تجاری و محصولات تبلیغاتی سفارشی شخصی کنید!

تعداد صفحات : 0

لینک سازی در این بلاگ

لینک سازی تخصص ماست

خرید بک لینک و رپورتاژ از این وبلاگ به سایت آپ بک لینک و یا با شماره 021.9130.3758 تماس بگیرید

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 771
  • بازدید کلی : 5953
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه