loading...

وبلاگ موضوع آزاد تبریز

بازدید : 55
يکشنبه 26 تير 1401 زمان : 0:57

هزاران بک لینک ساخته اید و نمی دانید چگونه آنها را در گوگل ایندکس کنید، دیگر نگران نباشید زیرا در این مقاله آپ بک لینک راهنمای گام به گام نحوه ایندکس کردن سریع بک لینک ها در گوگل 2022 و همیشه به شما نشان خواهم داد. باید انجام دهید این است که قسمت پایین این شاهکار بزرگ را بخوانید.

قبل از شروع، من یک ویدیو در مورد نحوه خرید بک لینک برای کسانی از شما که نمی‌دانید چگونه بک لینک ایجاد کنید، تهیه کردم، در حین مطالعه آن را تماشا کنید تا بهترین جنبه‌های مهم بک لینک را بدانید، یعنی ایندکس کردن آنها. توسط خزنده گوگل.

روزهایی که گوگل بک لینک ها را در عرض یکی دو روز ایندکس می کرد، گذشته است. در حال حاضر، هدف اصلی در هر کمپین ساخت لینک این است که مطمئن شوید لینک های شما به عبارت دیگر توسط ربات گوگل ایندکس می شوند تا دید سایت شما را افزایش داده و رتبه بندی را افزایش دهند.

ایندکس طبیعی توسط Google هنوز وجود دارد، اما تقریباً 3 تا 6 ماه طول می کشد تا توسط خزنده Google دیده یا ایندکس شود. بنابراین، اگر پس از ساختن یک بک لینک عظیم و در پایان ایندکس شدن توسط گوگل را دریافت نکنید، یا برای همیشه طول بکشد، در اینجا با بسیاری از افراد با افکار متفاوت در مورد چگونگی ایندکس سریع بک لینک در گوگل، اتلاف زمان خواهد بود.

سال‌ها پیش، ایندکس بک لینک‌ها کار ساده‌ای بود که شامل فرمان سریع برای ایندکس‌گر گوگل با پینگ کردن لینک‌های ساخته شده/ایجاد شده با استفاده از ابزار پینگ محبوب مانند پینگلر
OneHourIndexing
ایندکسر
ابزار پینگ
Pingdom

قبل از اینکه به موضوع امروز ایندکس کردن سریع بک لینک ها بپردازیم، اجازه دهید به سرعت نگاهی روشن به تفکیک بخش های امروزی بیندازیم یا آنچه را که از این مقاله در زیر می آموزید بگویم.

بک لینک چیست و چرا برای وب سایت های ما ضروری است؟
نکاتی که باید هنگام ایجاد بک لینک در نظر بگیرید
انواع بک لینک
چگونه بک لینک ها را سریعتر در گوگل به صورت رایگان و پولی ایندکس کنیم
سوالات متداول در مورد نحوه ایندکس کردن سریعتر بک لینک ها در گوگل

بیایید بدون تردید شروع کنیم

بک لینک چیست؟

بک لینک ها در مقایسه با استنادات، مرجع هستند. یعنی بک لینکی است که از یک وب سایت به وب سایت دیگر ایجاد می شود که به موتورهای جستجو می گوید که یک وب سایت چقدر ارزشمند، قابل اعتماد، معتبر، معتبر و منحصر به فرد است.

هر چه یک وب سایت بک لینک بیشتری کسب کند، رتبه بالاتری کسب می کند. بنابراین، شما باید تمام بک لینک های بسیار معتبر را برای شروع این کار به دست آورید.

انواع بک لینک

بدون اینکه گفته شود، تنها دو نوع بک لینک وجود دارد، اما انواعی از آنها وجود ندارد، زیرا در مقالات دیگر درباره انواع آن صحبت خواهیم کرد: بک لینک های Dofollow
بک لینک های Nofollow

بک لینک های Dofollow

همانطور که از نام «دنبال کردن» در یک لینک پیداست، این یک نوع بک لینک است که به خزنده‌های جستجو می‌گوید یا به خزنده‌های جستجو اجازه می‌دهد تا دنبال کنند، اعتبار را منتقل کنند و به سایت لینک داده شده لینک دهند یا بک لینک های خروجی را برای رتبه‌بندی. با ویژگی های Rel= "Follow" پیاده سازی می شود

اصطلاح بک لینک های Dofollow توسط گوگل در سال 2005 برای فیلتر کردن لینک های سمی / هرزنامه ای که برای دستکاری رتبه بندی وب سایت و بهبود نتایج موتور جستجوی دقیق طبق درخواست کاربر استفاده می شود، معرفی شد.

توجه : هنگام ساخت یا به دست آوردن بک لینک باید از بک لینک های Dofollow بیشتری استفاده کرد زیرا به رشد وب سایت شما کمک می کند.

بک لینک های Nofollow

بدون اینکه گفته شود، برعکس بک لینک های Dofollow است. بک لینک های Nofollow با ویژگی های Rel= “Nofollow یا تگ HTML پیاده سازی می شوند. این به موتورهای جستجو می‌گوید که مجوز عبور، بک لینک و رتبه صفحه به وب‌سایت لینک داده شده را نادیده بگیرند.

توجه : بک لینک‌های Nofollow به وب‌سایت آسیبی نمی‌رسانند یا آسیبی نمی‌زنند، اما با عبور نکردن از اعتبار، بر رتبه وب‌سایت شما تأثیر منفی می‌گذارند. شما می توانید بک لینک های Nofollows جالبی دریافت کنید، اما آنها را بیش از Dofollow خود نداشته باشید

دلایلی که چرا بک لینک ها برای وب سایت ما مهم / ضروری هستند

ایجاد بک لینک از راه های زیر مهم است

این به عنوان یک سیگنال به گوگل عمل می کند که یک وب سایت معتبر، معتبر و شایسته استنادات و رتبه بندی است.
بک لینک ها به کاهش نرخ پرش وب سایت کمک می کنند زیرا به سایر صفحات وب سایت متصل هستند
این به عنوان اعتماد عمل می کند و از طریق دستکاری در رتبه بندی وب سایت، فروش را افزایش می دهد
به ایجاد روابط تجاری کمک می کند
بک لینک ها مهم هستند زیرا به عنوان منبعی برای ایجاد ترافیک ارجاع عمل می کنند
به افزایش اعتبار دامنه، رتبه بندی، استنادات و جریان اعتماد کمک می کند

نکاتی که باید هنگام ایجاد یا خرید بک لینک قوی در نظر بگیرید

موارد زیر مهمترین مواردی هستند که باید در هنگام خرید بک لینک به سایت پول یا سایت مشتری خود در نظر بگیرید یا به آنها توجه کنید.

کیفیت بک لینک ها

این به این اشاره دارد که باید یک آزمایش مختصر روی بک لینک ها انجام دهید تا ببینید چقدر موثر است تا لینک های سمی ایجاد پنالتی گوگل را جذب نکنید. ابزارهایی مانند Moz ، Ahref ، SEMrush بسیار مناسب هستند، زیرا به شما امکان می دهند از کیفیت بک لینک ها مطلع شوید. هر گز سعی نکنید از سایتهایی با دامین اتوریتی پایین تر از 15 بک لینک بگیرد کیفیت بک لینک ها با تعداد لینک های با کیفیت خوب که به دامنه اشاره می کنند تعیین می شود.

اعتبار دامنه و رتبه بندی

این یکی دیگر از نکات ضروری است که باید هنگام خرید بک لینک در نظر بگیرید. می توانید از ابزارها برای بررسی اعتبار و رتبه بندی دامنه خود استفاده کنید که در مقیاس 0-100 اندازه گیری می شود. هر چه رقمی که دامنه به دست می دهد بیشتر باشد، تأثیرگذاری آن بیشتر می شود.

بک لینک ها از دامنه سندباکس

این یک اشتباه رایج است که توسط بسیاری از سازنده‌های لینک مرتکب می‌شود، و ناآگاهانه از یک دامنه سندباکس یا جریمه شده بک لینک ایجاد می‌کنند.

هر زمان که از یک سایت یا دامنه جریمه شده لینک دریافت می کنید یا از آن می سازید، شانس بیشتری برای جریمه شدن سایت خود دارید زیرا گوگل شهرت بد یا اقدام انجام شده توسط سایت را به وب سایت خود منتقل می کند، بنابراین باید همیشه در این زمینه باشید. مراقب باشید و مراقب این اشتباه رایج بسیاری باشید که در کمپین خرید بک لینک انجام می دهند.

لینک های سمی / هرزنامه

مبتدیان با دانش صفر در این مورد اغلب دامنه خود را توسط گوگل جریمه می کنند یا احتمالاً هر بار که گوگل این به روز رسانی سالانه را منتشر می کند که معروف به به روز رسانی الگوریتم اصلی گوگل است، ضربه می خورند.

بک لینک های هرزنامه/ سمی چیست؟

اینها بک لینک‌هایی هستند که از سایت‌های جریمه‌شده، وب‌سایت‌های حاوی منابع غیرقانونی، به‌عنوان مثال، یک وب‌سایت با جایگاه نامربوط، وب‌سایت مستهجن، مواد مخدر و سایر مواد غیرقانونی ساخته یا ایجاد شده‌اند.

عواقب ایجاد لینک های اسپم چیست؟

پیامد شماره 1 ساخت لینک های اسپم این است که باعث جریمه گوگل، ساندینگ دامنه و کاهش رتبه وب سایت و غیره می شود.

بک لینک های نامربوط را تخمین بزنید و Dofollow های بیشتری بسازید

این آخرین اما نه کمترین نکته ای است که باید در هنگام بهینه سازی یا خرید بک لینک در نظر گرفت.

تخمین بک لینک نامربوط و ایجاد بک لینک های Dofollow بیشتر را می توان با تجزیه و تحلیل عمیق بک لینک که می خواهید ایجاد کنید و بررسی بیشتر در مورد هر یک از مرتبط بودن آن انجام داد. اگر می خواهید با Nofollow های کمتر به بالای Google SERP برسید، بک لینک های Dofollow بیشتری به دست آورید.

نحوه ایندکس سریع بک لینک در گوگل

چگونه بک لینک ها را به سرعت در گوگل 2022 ایندکس کنیم؟

در اینجا بحث روز، نحوه ایندکس کردن سریع بک لینک ها مطرح می شود. می‌خواهم از شما تشکر کنم که تا این حد مطالعه کردید و به شما اطمینان می‌دهم که پس از مطالعه و اجرای این قانون زیر، فهرست‌بندی سریع 100% را تضمین می‌کنم، زیرا گفته می‌شود شنیدن بدون اقدام کارها را برای شما انجام نمی‌دهد، بنابراین شما باید آنچه را که امروز اینجا می بینید تمرین کنید تا بک لینک های مورد علاقه خود را توسط گوگل ایندکس کنید.

من در این مقاله راه‌های مختلفی برای ایندکس کردن بک لینک‌ها از جمله استفاده از ابزار پینگ گوگل، استفاده از ابزار محبوب کنسول جستجوی گوگل، استفاده از رسانه‌های اجتماعی و استفاده از وب 2.0 با CMS وب‌سایت‌های مشابه و غیره را به شما ارائه می‌دهم. آماده برای یه کار حرفه ای و تر تمیز

به طور طبیعی بک لینک ها را ایندکس کنید

این یکی از روش های محبوب برای ایندکس سریع بک لینک ها در هر پلتفرم وب سایتی است که روی آن اجرا می کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این راه حلی است که در آن منتظر می‌شوید تا گوگل به طور طبیعی لینک‌های شما را بدون هیچ نرم‌افزار یا ابزار دیگری انتخاب کند تا از خزنده گوگل برای فهرست‌سازی فراخوانی کند و این بهترین روش از روش‌های دیگری است که امروز در مورد آن صحبت می‌کنیم.

اغلب اوقات مردم شکایت دارند که لینک‌هایشان توسط گوگل دیده نمی‌شود و برای اینکه گوگل لینک‌هایشان را سریع‌تر ایندکس کند، باید از آن دوری کنند. حقیقت این است که حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد تا گوگل لینک های جدید ایجاد شده را کشف کند و اگر نمی توانید صبر کنید، می توانید از راه های زیر برای دریافت فهرست بک لینک های خود به همان سرعتی که می خواهید استفاده کنید. بیایید ببینیم این روش "ایدکس طبیعی" چگونه کار می کند

چگونه:

پس از ایجاد بک لینک های خود، حدود 3 تا 6 ماه صبر کنید تا گوگل لینک شما را به طور طبیعی پیدا و ایندکس کند، در حالی که در بیشتر موارد بیش از 6 ماه طول می کشد تا دیده شود.

(برخی از لینک ها اگر با دستورالعمل های لینک های گوگل که در بالا در مواردی که باید هنگام ایجاد بک لینک در نظر گرفته شود مطابقت نداشته باشند ایندکس نمی شوند

استفاده از ابزار پینگ

این یک راه عالی دیگر برای ایندکس سریع بک لینک های شما است. تنها کاری که باید انجام دهید تا لینک های خود را در این ایده آل ایندکس کنید، استفاده از ابزارهای محبوب پینگ برای پینگ کردن بک ینک های خود برای فراخوانی API خزنده گوگل برای ایندکس سریعتر است.

این روش در سال های گذشته رایج بوده است، اما در حال حاضر زمان زیادی برای تأثیرگذاری لازم است، به خصوص اگر لینک های برتر ایجاد کنید.

در زیر لیستی از ابزار پینگ کاری رایگان و پولی برای سال 2021 آمده است پینگ فارم
فهرست شده
نمایه سازی
OneHourIndexing
IndexKings و غیره

نحوه ایندکس سریع بک لینک ها در گوگل

نحوه استفاده از ابزار پینگ

برای استفاده از هر یک از ابزارهای بالا، لطفاً به وب سایت مراجعه کنید یا از جستجوی گوگل برای جستجوی هر یک از ابزارها استفاده کنید.

نحوه ایندکس سریع بک لینک ها در گوگل

به وب سایت مراجعه کنید

یک فضای خالی با گزینه‌هایی برای چسباندن URL بک لینک خود خواهید دید (بعضی از پلتفرم‌ها اجازه پینگ انبوه URL را می‌دهند و در حالی که برخی از آنها دسترسی نامحدود به پینگ دارند)

بک لینک های خود را در کادر خالی ارائه شده قرار دهید

دکمه پینگ یا پینگ انبوه را بزنید یا کلیک کنید و بک لینک شما با موفقیت برای ایندکس سازی به خزنده گوگل ارسال شد.

استفاده از صفحه شبکه های اجتماعی

من شخصاً استفاده از این روش را توصیه می کنم زیرا از آن استفاده می کنم و برای من کار می کند، بنابراین آن را امتحان کنید. تنها کاری که باید در اینجا انجام دهید تا ایندکس بک لینک های خود را بدست آورید این است که از قدرت رسانه های اجتماعی مانند توییتر، ردیت و من به دلیل محدودیت های شدید آنها در مورد کاربرانی که لینک های شخص ثالث خارج از فیس بوک را به اشتراک می گذارند اشاره نمی کنم، استفاده کنید.

مرحله 1: نحوه ایندکس سریع بک لینک ها در حالی که با استفاده از توییتر انجام می شود

به بالاترین پست مرتبط با جایگاه بک لینک های خود بروید، یک نظر خوب در حالی که لینک ساخته شده خود را روی آن می گذارید، بگذارید. (تویتر تقریباً هر ثانیه محتوای کاربر خود را می‌خزد. هر چه احتمال خزیدن لینک شما برای ایندکس‌سازی سریع‌تر بیشتر می‌شود)
از بک لینک ایجاد شده خود برای ایجاد یک توییت جدید و اشتراک گذاری در موضوعات پرطرفدار استفاده کنید (با استفاده از هشتگ های # می توانید پست های پرطرفدار پیدا کنید)

مرحله 2: نحوه ایندکس سریع بک لینک ها با Reddit

Reddit یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای ایندکس کردن لینک‌های شماست، زیرا به کاربر خود اجازه می‌دهد تا به منابع خارجی مختلف لینک دهد.

برای شروع، ابتدا با ثبت نام در اینجا یک حساب کاربری با Reddit ایجاد کنید

یک پست جدید با جایگاه مرتبط خود ایجاد کنید، به عنوان مثال شما بک لینک هایی را بر روی بهترین ایده های تجاری در بریتانیا ایجاد کرده اید، پست شما باید ارتباط نزدیکی با ایده آل های تجاری در انگلستان داشته باشد و بک لینک های ایجاد شده خود را حداقل 2 تا 3 لینک در هر پست در سراسر پست خود پخش کنید. محتوایی که به بک لینک های شما اشاره می کند، یعنی بهترین ایده های تجاری در بریتانیا (به محض اینکه Reddit پست شما را بررسی کرد، بک لینک های شما به طور خودکار ایندکس می شوند)
این را بررسی کنید >> نحوه حذف اکانت Western Union

بک لینک ها را با اظهار نظر در وب سایت دیگران یا وب 2.0 فهرست کنید

این یکی از سریع ترین روش ها برای ایندکس سریع بک لینک ها در گوگل 2021 است و اگر می خواهید نتیجه سریع تری داشته باشید بهتر است توصیه شود.

چگونه

تنها چیزی که برای ایندکس کردن بک لینک ها لازم است این است که باید یک نظر خوب در وب سایت دیگران بگذارید و در عین حال بک لینک های خود را کنار بگذارید

برای وب 2.0 سریعتر کار می کند زیرا بر تنوع محتوای تولید شده توسط کاربران تأکید دارد.

ایندکس با استفاده از Google My Business (GMB)

این روشی است که در ایندکس بک لینک های سرسخت به عنوان مثال، یک URL خاص (محدود به یک URL) استفاده می شود.

چگونه:

با ثبت نام در اینجا در حساب GMB ثبت نام کنید

دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و الزامات لازم را تکمیل کنید

در اینجا بخشی برای ایندکس کردن بک لینک های شما آمده است. در جایی که گزینه ای برای درج URL/وب سایت کسب و کار خود دارید، لطفاً بک لینک های ساخته شده خود را قرار دهید تا به عنوان وب سایت تجاری شما خدمت کنند.

برای تکمیل ساخت حساب خود، دکمه انتشار/ایجاد اکنون را فشار دهید و حدود 24 ساعت منتظر بمانید تا گوگل بخزد و کسب و کار شما را در جستجو نمایان کند و بک لینک های سرسخت شما بلافاصله ایندکس می شوند. برای آموزش ویدیویی در مورد این روش، اکنون در 24 ساعت روش مخفی برای ایندکس سریع بک لینک های خود در گوگل را تماشا کنید.

چگونه با استفاده از کنسول جستجوی گوگل بک لینک ها را سریع ایندکس کنیم

این روش به عنوان یک نکته پاداش عمل می کند. اگر اجرای هر یک از روش‌های بالا را دشوار می‌دانید، چاره‌ای جز حل این مشکل ندارید.

برای اینکه این کار موثر واقع شود، باید یک وب سایت در حال اجرا داشته باشید، خواه خود میزبان باشد یا نباشد، مثلاً Blogspot یا وب سایتی که در هر CMS دیگری میزبانی شده است.

من معتقدم که این به بهترین وجه در قالب ویدیویی ارائه خواهد شد، بنابراین وقت گذاشتم تا یک آموزش ویدیویی 6 دقیقه ای در مورد این ایده ایجاد کنم.👇👇

سوالات متداول در مورد نحوه ایندکس سریع بک لینک ها در گوگل

پست زیر حاوی لیستی از تمام سوالات متداول در بین صاحبان وب و متخصصان ساخت بک لینک سئو است

بک لینک در سئو چیست؟

بک لینک ها اتصال دو یا چند وب سایت برای ایجاد اعتبار، اعتماد و افزایش حضور وب سایت در SERP به عبارت دیگر به عنوان رتبه بندی شناخته می شوند.

به بک لینک ها لینک های ورودی یا ورودی نیز گفته می شود که برای سئو مهم هستند

خزیدن و ایندکس چیست؟

خزیدن فرآیندی است که در آن موتورهای جستجو ربات‌هایی را به نام عنکبوت‌ها یا ربات‌های عنکبوتی می‌فرستند تا صفحات وب به‌روز شده یا محتوای وب‌سایت را برای مشاهده موتورهای جستجو پیدا کنند.

در حالی که

ایندکس بک لینک فرآیندی است که توسط گوگل برای درک اینکه یک صفحه یا محتوا در مورد چیست استفاده می کند. به عبارت دیگر، این ساختاری است که توسط موتورهای جستجو برای فعال کردن پاسخ فوق سریع به درخواست های جستجوی کاربر استفاده می شود.

چه مدت طول می کشد تا بک لینک ها ایندکس شوند؟

در طبیعت واقعی، ایندکس بک لینک ها تقریباً 10 هفته طول می کشد تا توسط ربات گوگل دیده شود، در حالی که بسته به کیفیت و اثربخشی لینک ساخته شده/ایجاد شده، ممکن است در چند روز ظاهر شود.

لینک پروفایل چیست؟

اینها بک لینک هایی هستند که به سادگی با درج لینک یا URL وب سایت شما در بخش ایندکس در سایر وب سایت های تجاری یا شخصی ایجاد می شوند.

چگونه در سئو کامنت گذاری وبلاگ انجام دهیم؟

شما می توانید با نوشتن یک نظر ساختار یافته به همراه لینک وب سایت خود به وب سایت های دیگر، کامنت گذاری وبلاگ را در سئو انجام دهید.

چگونه بفهمم بک لینک بدی دارم؟

برای دانستن تعداد بک لینک های بد / هرزنامه ای که به وب سایت شما اشاره می کنند، باید از ابزار رایگان یا پولی برای تجزیه و تحلیل لینک های ورودی به وب سایت خود استفاده کنید. ابزارهایی مانند Moz ، Ahref، SEMrush و Ubersuggest مناسب هستند

چگونه می توانم بک لینک های بد را از وب سایت خود حذف کنم؟

حذف بک لینک های بد نسبتا آسان است، وقت گیر است اما ارزش آن را دارد زیرا به عملکرد سئوی وب سایت شما کمک می کند.

برای اطلاع از لینک های بد / سمی که به وب سایت شما می آیند، یک بررسی کامل انجام دهید

از سند متنی خود برای پاک کردن همه بک لینک های سمی استفاده کنید

به ابزار Disavow گوگل بروید و درخواست حذف یا رد کردن لینک های سمی به سایت خود را بدهید

چگونه بک لینک ها را سریع در گوگل ایندکس کنیم؟

در زیر ساده ترین راه ها برای ایندکس کردن بک لینک های خود در کمترین زمان آورده شده است.

منتظر ایندکس طبیعی باشید
از ابزار پینگ بک لینک ها به عنوان مثال pingfarm استفاده کنید
از صفحه یا دسته رسانه های اجتماعی خود برای ایندکس بک لینک های خود استفاده کنید
بک لینک ها را با اظهار نظر در وب سایت دیگران یا وب 2.0 ایندکس کنید
ایندکس گوگل با استفاده از Google My Business (GMB)

خط پایین: چگونه بک لینک ها را ایندکس کنیم

هنگام کار بر روی ایندکس بک لینک ها در گوگل، باید پروفایل بک لینک وب سایت خود را به طور منظم تجزیه و تحلیل کنید. شما می توانید از یک چک کننده بک لینک رایگان برای ارزیابی لینک های ورودی به سایت خود استفاده کنید. در حالی که از ردیاب بک لینک استفاده می کنید، به راحتی می توانید بک لینک هایی را که سایت های رقبای خود را هدف قرار می دهند، کشف کنید. برای بررسی بک لینک ها با این ابزار مبتنی بر وب نیازی به هدر دادن زمان یا صرف یک پنی ندارید.

در اینجا پایان مقاله امروز ما در مورد چگونگی ایندکس کردن سریع بک لینک ها در گوگل است. حقیقت این است که اگر امروز پس از خواندن این نکات و تصمیم به انجام آنها بدون اجرای آنها، ممکن است در نهایت بک لینک های ساخته شده همیشه خود را در گوگل ایندکس نکنید، که هدف هر کمپین لینک سازی است.

https://upbacklink.ir/blog/18-ایندکس-بک-لینک.html

هزاران بک لینک ساخته اید و نمی دانید چگونه آنها را در گوگل ایندکس کنید، دیگر نگران نباشید زیرا در این مقاله آپ بک لینک راهنمای گام به گام نحوه ایندکس کردن سریع بک لینک ها در گوگل 2022 و همیشه به شما نشان خواهم داد. باید انجام دهید این است که قسمت پایین این شاهکار بزرگ را بخوانید.

قبل از شروع، من یک ویدیو در مورد نحوه خرید بک لینک برای کسانی از شما که نمی‌دانید چگونه بک لینک ایجاد کنید، تهیه کردم، در حین مطالعه آن را تماشا کنید تا بهترین جنبه‌های مهم بک لینک را بدانید، یعنی ایندکس کردن آنها. توسط خزنده گوگل.

روزهایی که گوگل بک لینک ها را در عرض یکی دو روز ایندکس می کرد، گذشته است. در حال حاضر، هدف اصلی در هر کمپین ساخت لینک این است که مطمئن شوید لینک های شما به عبارت دیگر توسط ربات گوگل ایندکس می شوند تا دید سایت شما را افزایش داده و رتبه بندی را افزایش دهند.

ایندکس طبیعی توسط Google هنوز وجود دارد، اما تقریباً 3 تا 6 ماه طول می کشد تا توسط خزنده Google دیده یا ایندکس شود. بنابراین، اگر پس از ساختن یک بک لینک عظیم و در پایان ایندکس شدن توسط گوگل را دریافت نکنید، یا برای همیشه طول بکشد، در اینجا با بسیاری از افراد با افکار متفاوت در مورد چگونگی ایندکس سریع بک لینک در گوگل، اتلاف زمان خواهد بود.

سال‌ها پیش، ایندکس بک لینک‌ها کار ساده‌ای بود که شامل فرمان سریع برای ایندکس‌گر گوگل با پینگ کردن لینک‌های ساخته شده/ایجاد شده با استفاده از ابزار پینگ محبوب مانند پینگلر
OneHourIndexing
ایندکسر
ابزار پینگ
Pingdom

قبل از اینکه به موضوع امروز ایندکس کردن سریع بک لینک ها بپردازیم، اجازه دهید به سرعت نگاهی روشن به تفکیک بخش های امروزی بیندازیم یا آنچه را که از این مقاله در زیر می آموزید بگویم.

بک لینک چیست و چرا برای وب سایت های ما ضروری است؟
نکاتی که باید هنگام ایجاد بک لینک در نظر بگیرید
انواع بک لینک
چگونه بک لینک ها را سریعتر در گوگل به صورت رایگان و پولی ایندکس کنیم
سوالات متداول در مورد نحوه ایندکس کردن سریعتر بک لینک ها در گوگل

بیایید بدون تردید شروع کنیم

بک لینک چیست؟

بک لینک ها در مقایسه با استنادات، مرجع هستند. یعنی بک لینکی است که از یک وب سایت به وب سایت دیگر ایجاد می شود که به موتورهای جستجو می گوید که یک وب سایت چقدر ارزشمند، قابل اعتماد، معتبر، معتبر و منحصر به فرد است.

هر چه یک وب سایت بک لینک بیشتری کسب کند، رتبه بالاتری کسب می کند. بنابراین، شما باید تمام بک لینک های بسیار معتبر را برای شروع این کار به دست آورید.

انواع بک لینک

بدون اینکه گفته شود، تنها دو نوع بک لینک وجود دارد، اما انواعی از آنها وجود ندارد، زیرا در مقالات دیگر درباره انواع آن صحبت خواهیم کرد: بک لینک های Dofollow
بک لینک های Nofollow

بک لینک های Dofollow

همانطور که از نام «دنبال کردن» در یک لینک پیداست، این یک نوع بک لینک است که به خزنده‌های جستجو می‌گوید یا به خزنده‌های جستجو اجازه می‌دهد تا دنبال کنند، اعتبار را منتقل کنند و به سایت لینک داده شده لینک دهند یا بک لینک های خروجی را برای رتبه‌بندی. با ویژگی های Rel= "Follow" پیاده سازی می شود

اصطلاح بک لینک های Dofollow توسط گوگل در سال 2005 برای فیلتر کردن لینک های سمی / هرزنامه ای که برای دستکاری رتبه بندی وب سایت و بهبود نتایج موتور جستجوی دقیق طبق درخواست کاربر استفاده می شود، معرفی شد.

توجه : هنگام ساخت یا به دست آوردن بک لینک باید از بک لینک های Dofollow بیشتری استفاده کرد زیرا به رشد وب سایت شما کمک می کند.

بک لینک های Nofollow

بدون اینکه گفته شود، برعکس بک لینک های Dofollow است. بک لینک های Nofollow با ویژگی های Rel= “Nofollow یا تگ HTML پیاده سازی می شوند. این به موتورهای جستجو می‌گوید که مجوز عبور، بک لینک و رتبه صفحه به وب‌سایت لینک داده شده را نادیده بگیرند.

توجه : بک لینک‌های Nofollow به وب‌سایت آسیبی نمی‌رسانند یا آسیبی نمی‌زنند، اما با عبور نکردن از اعتبار، بر رتبه وب‌سایت شما تأثیر منفی می‌گذارند. شما می توانید بک لینک های Nofollows جالبی دریافت کنید، اما آنها را بیش از Dofollow خود نداشته باشید

دلایلی که چرا بک لینک ها برای وب سایت ما مهم / ضروری هستند

ایجاد بک لینک از راه های زیر مهم است

این به عنوان یک سیگنال به گوگل عمل می کند که یک وب سایت معتبر، معتبر و شایسته استنادات و رتبه بندی است.
بک لینک ها به کاهش نرخ پرش وب سایت کمک می کنند زیرا به سایر صفحات وب سایت متصل هستند
این به عنوان اعتماد عمل می کند و از طریق دستکاری در رتبه بندی وب سایت، فروش را افزایش می دهد
به ایجاد روابط تجاری کمک می کند
بک لینک ها مهم هستند زیرا به عنوان منبعی برای ایجاد ترافیک ارجاع عمل می کنند
به افزایش اعتبار دامنه، رتبه بندی، استنادات و جریان اعتماد کمک می کند

نکاتی که باید هنگام ایجاد یا خرید بک لینک قوی در نظر بگیرید

موارد زیر مهمترین مواردی هستند که باید در هنگام خرید بک لینک به سایت پول یا سایت مشتری خود در نظر بگیرید یا به آنها توجه کنید.

کیفیت بک لینک ها

این به این اشاره دارد که باید یک آزمایش مختصر روی بک لینک ها انجام دهید تا ببینید چقدر موثر است تا لینک های سمی ایجاد پنالتی گوگل را جذب نکنید. ابزارهایی مانند Moz ، Ahref ، SEMrush بسیار مناسب هستند، زیرا به شما امکان می دهند از کیفیت بک لینک ها مطلع شوید. هر گز سعی نکنید از سایتهایی با دامین اتوریتی پایین تر از 15 بک لینک بگیرد کیفیت بک لینک ها با تعداد لینک های با کیفیت خوب که به دامنه اشاره می کنند تعیین می شود.

اعتبار دامنه و رتبه بندی

این یکی دیگر از نکات ضروری است که باید هنگام خرید بک لینک در نظر بگیرید. می توانید از ابزارها برای بررسی اعتبار و رتبه بندی دامنه خود استفاده کنید که در مقیاس 0-100 اندازه گیری می شود. هر چه رقمی که دامنه به دست می دهد بیشتر باشد، تأثیرگذاری آن بیشتر می شود.

بک لینک ها از دامنه سندباکس

این یک اشتباه رایج است که توسط بسیاری از سازنده‌های لینک مرتکب می‌شود، و ناآگاهانه از یک دامنه سندباکس یا جریمه شده بک لینک ایجاد می‌کنند.

هر زمان که از یک سایت یا دامنه جریمه شده لینک دریافت می کنید یا از آن می سازید، شانس بیشتری برای جریمه شدن سایت خود دارید زیرا گوگل شهرت بد یا اقدام انجام شده توسط سایت را به وب سایت خود منتقل می کند، بنابراین باید همیشه در این زمینه باشید. مراقب باشید و مراقب این اشتباه رایج بسیاری باشید که در کمپین خرید بک لینک انجام می دهند.

لینک های سمی / هرزنامه

مبتدیان با دانش صفر در این مورد اغلب دامنه خود را توسط گوگل جریمه می کنند یا احتمالاً هر بار که گوگل این به روز رسانی سالانه را منتشر می کند که معروف به به روز رسانی الگوریتم اصلی گوگل است، ضربه می خورند.

بک لینک های هرزنامه/ سمی چیست؟

اینها بک لینک‌هایی هستند که از سایت‌های جریمه‌شده، وب‌سایت‌های حاوی منابع غیرقانونی، به‌عنوان مثال، یک وب‌سایت با جایگاه نامربوط، وب‌سایت مستهجن، مواد مخدر و سایر مواد غیرقانونی ساخته یا ایجاد شده‌اند.

عواقب ایجاد لینک های اسپم چیست؟

پیامد شماره 1 ساخت لینک های اسپم این است که باعث جریمه گوگل، ساندینگ دامنه و کاهش رتبه وب سایت و غیره می شود.

بک لینک های نامربوط را تخمین بزنید و Dofollow های بیشتری بسازید

این آخرین اما نه کمترین نکته ای است که باید در هنگام بهینه سازی یا خرید بک لینک در نظر گرفت.

تخمین بک لینک نامربوط و ایجاد بک لینک های Dofollow بیشتر را می توان با تجزیه و تحلیل عمیق بک لینک که می خواهید ایجاد کنید و بررسی بیشتر در مورد هر یک از مرتبط بودن آن انجام داد. اگر می خواهید با Nofollow های کمتر به بالای Google SERP برسید، بک لینک های Dofollow بیشتری به دست آورید.

نحوه ایندکس سریع بک لینک در گوگل

چگونه بک لینک ها را به سرعت در گوگل 2022 ایندکس کنیم؟

در اینجا بحث روز، نحوه ایندکس کردن سریع بک لینک ها مطرح می شود. می‌خواهم از شما تشکر کنم که تا این حد مطالعه کردید و به شما اطمینان می‌دهم که پس از مطالعه و اجرای این قانون زیر، فهرست‌بندی سریع 100% را تضمین می‌کنم، زیرا گفته می‌شود شنیدن بدون اقدام کارها را برای شما انجام نمی‌دهد، بنابراین شما باید آنچه را که امروز اینجا می بینید تمرین کنید تا بک لینک های مورد علاقه خود را توسط گوگل ایندکس کنید.

من در این مقاله راه‌های مختلفی برای ایندکس کردن بک لینک‌ها از جمله استفاده از ابزار پینگ گوگل، استفاده از ابزار محبوب کنسول جستجوی گوگل، استفاده از رسانه‌های اجتماعی و استفاده از وب 2.0 با CMS وب‌سایت‌های مشابه و غیره را به شما ارائه می‌دهم. آماده برای یه کار حرفه ای و تر تمیز

به طور طبیعی بک لینک ها را ایندکس کنید

این یکی از روش های محبوب برای ایندکس سریع بک لینک ها در هر پلتفرم وب سایتی است که روی آن اجرا می کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این راه حلی است که در آن منتظر می‌شوید تا گوگل به طور طبیعی لینک‌های شما را بدون هیچ نرم‌افزار یا ابزار دیگری انتخاب کند تا از خزنده گوگل برای فهرست‌سازی فراخوانی کند و این بهترین روش از روش‌های دیگری است که امروز در مورد آن صحبت می‌کنیم.

اغلب اوقات مردم شکایت دارند که لینک‌هایشان توسط گوگل دیده نمی‌شود و برای اینکه گوگل لینک‌هایشان را سریع‌تر ایندکس کند، باید از آن دوری کنند. حقیقت این است که حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد تا گوگل لینک های جدید ایجاد شده را کشف کند و اگر نمی توانید صبر کنید، می توانید از راه های زیر برای دریافت فهرست بک لینک های خود به همان سرعتی که می خواهید استفاده کنید. بیایید ببینیم این روش "ایدکس طبیعی" چگونه کار می کند

چگونه:

پس از ایجاد بک لینک های خود، حدود 3 تا 6 ماه صبر کنید تا گوگل لینک شما را به طور طبیعی پیدا و ایندکس کند، در حالی که در بیشتر موارد بیش از 6 ماه طول می کشد تا دیده شود.

(برخی از لینک ها اگر با دستورالعمل های لینک های گوگل که در بالا در مواردی که باید هنگام ایجاد بک لینک در نظر گرفته شود مطابقت نداشته باشند ایندکس نمی شوند

استفاده از ابزار پینگ

این یک راه عالی دیگر برای ایندکس سریع بک لینک های شما است. تنها کاری که باید انجام دهید تا لینک های خود را در این ایده آل ایندکس کنید، استفاده از ابزارهای محبوب پینگ برای پینگ کردن بک ینک های خود برای فراخوانی API خزنده گوگل برای ایندکس سریعتر است.

این روش در سال های گذشته رایج بوده است، اما در حال حاضر زمان زیادی برای تأثیرگذاری لازم است، به خصوص اگر لینک های برتر ایجاد کنید.

در زیر لیستی از ابزار پینگ کاری رایگان و پولی برای سال 2021 آمده است پینگ فارم
فهرست شده
نمایه سازی
OneHourIndexing
IndexKings و غیره

نحوه ایندکس سریع بک لینک ها در گوگل

نحوه استفاده از ابزار پینگ

برای استفاده از هر یک از ابزارهای بالا، لطفاً به وب سایت مراجعه کنید یا از جستجوی گوگل برای جستجوی هر یک از ابزارها استفاده کنید.

نحوه ایندکس سریع بک لینک ها در گوگل

به وب سایت مراجعه کنید

یک فضای خالی با گزینه‌هایی برای چسباندن URL بک لینک خود خواهید دید (بعضی از پلتفرم‌ها اجازه پینگ انبوه URL را می‌دهند و در حالی که برخی از آنها دسترسی نامحدود به پینگ دارند)

بک لینک های خود را در کادر خالی ارائه شده قرار دهید

دکمه پینگ یا پینگ انبوه را بزنید یا کلیک کنید و بک لینک شما با موفقیت برای ایندکس سازی به خزنده گوگل ارسال شد.

استفاده از صفحه شبکه های اجتماعی

من شخصاً استفاده از این روش را توصیه می کنم زیرا از آن استفاده می کنم و برای من کار می کند، بنابراین آن را امتحان کنید. تنها کاری که باید در اینجا انجام دهید تا ایندکس بک لینک های خود را بدست آورید این است که از قدرت رسانه های اجتماعی مانند توییتر، ردیت و من به دلیل محدودیت های شدید آنها در مورد کاربرانی که لینک های شخص ثالث خارج از فیس بوک را به اشتراک می گذارند اشاره نمی کنم، استفاده کنید.

مرحله 1: نحوه ایندکس سریع بک لینک ها در حالی که با استفاده از توییتر انجام می شود

به بالاترین پست مرتبط با جایگاه بک لینک های خود بروید، یک نظر خوب در حالی که لینک ساخته شده خود را روی آن می گذارید، بگذارید. (تویتر تقریباً هر ثانیه محتوای کاربر خود را می‌خزد. هر چه احتمال خزیدن لینک شما برای ایندکس‌سازی سریع‌تر بیشتر می‌شود)
از بک لینک ایجاد شده خود برای ایجاد یک توییت جدید و اشتراک گذاری در موضوعات پرطرفدار استفاده کنید (با استفاده از هشتگ های # می توانید پست های پرطرفدار پیدا کنید)

مرحله 2: نحوه ایندکس سریع بک لینک ها با Reddit

Reddit یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای ایندکس کردن لینک‌های شماست، زیرا به کاربر خود اجازه می‌دهد تا به منابع خارجی مختلف لینک دهد.

برای شروع، ابتدا با ثبت نام در اینجا یک حساب کاربری با Reddit ایجاد کنید

یک پست جدید با جایگاه مرتبط خود ایجاد کنید، به عنوان مثال شما بک لینک هایی را بر روی بهترین ایده های تجاری در بریتانیا ایجاد کرده اید، پست شما باید ارتباط نزدیکی با ایده آل های تجاری در انگلستان داشته باشد و بک لینک های ایجاد شده خود را حداقل 2 تا 3 لینک در هر پست در سراسر پست خود پخش کنید. محتوایی که به بک لینک های شما اشاره می کند، یعنی بهترین ایده های تجاری در بریتانیا (به محض اینکه Reddit پست شما را بررسی کرد، بک لینک های شما به طور خودکار ایندکس می شوند)
این را بررسی کنید >> نحوه حذف اکانت Western Union

بک لینک ها را با اظهار نظر در وب سایت دیگران یا وب 2.0 فهرست کنید

این یکی از سریع ترین روش ها برای ایندکس سریع بک لینک ها در گوگل 2021 است و اگر می خواهید نتیجه سریع تری داشته باشید بهتر است توصیه شود.

چگونه

تنها چیزی که برای ایندکس کردن بک لینک ها لازم است این است که باید یک نظر خوب در وب سایت دیگران بگذارید و در عین حال بک لینک های خود را کنار بگذارید

برای وب 2.0 سریعتر کار می کند زیرا بر تنوع محتوای تولید شده توسط کاربران تأکید دارد.

ایندکس با استفاده از Google My Business (GMB)

این روشی است که در ایندکس بک لینک های سرسخت به عنوان مثال، یک URL خاص (محدود به یک URL) استفاده می شود.

چگونه:

با ثبت نام در اینجا در حساب GMB ثبت نام کنید

دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و الزامات لازم را تکمیل کنید

در اینجا بخشی برای ایندکس کردن بک لینک های شما آمده است. در جایی که گزینه ای برای درج URL/وب سایت کسب و کار خود دارید، لطفاً بک لینک های ساخته شده خود را قرار دهید تا به عنوان وب سایت تجاری شما خدمت کنند.

برای تکمیل ساخت حساب خود، دکمه انتشار/ایجاد اکنون را فشار دهید و حدود 24 ساعت منتظر بمانید تا گوگل بخزد و کسب و کار شما را در جستجو نمایان کند و بک لینک های سرسخت شما بلافاصله ایندکس می شوند. برای آموزش ویدیویی در مورد این روش، اکنون در 24 ساعت روش مخفی برای ایندکس سریع بک لینک های خود در گوگل را تماشا کنید.

چگونه با استفاده از کنسول جستجوی گوگل بک لینک ها را سریع ایندکس کنیم

این روش به عنوان یک نکته پاداش عمل می کند. اگر اجرای هر یک از روش‌های بالا را دشوار می‌دانید، چاره‌ای جز حل این مشکل ندارید.

برای اینکه این کار موثر واقع شود، باید یک وب سایت در حال اجرا داشته باشید، خواه خود میزبان باشد یا نباشد، مثلاً Blogspot یا وب سایتی که در هر CMS دیگری میزبانی شده است.

من معتقدم که این به بهترین وجه در قالب ویدیویی ارائه خواهد شد، بنابراین وقت گذاشتم تا یک آموزش ویدیویی 6 دقیقه ای در مورد این ایده ایجاد کنم.👇👇

سوالات متداول در مورد نحوه ایندکس سریع بک لینک ها در گوگل

پست زیر حاوی لیستی از تمام سوالات متداول در بین صاحبان وب و متخصصان ساخت بک لینک سئو است

بک لینک در سئو چیست؟

بک لینک ها اتصال دو یا چند وب سایت برای ایجاد اعتبار، اعتماد و افزایش حضور وب سایت در SERP به عبارت دیگر به عنوان رتبه بندی شناخته می شوند.

به بک لینک ها لینک های ورودی یا ورودی نیز گفته می شود که برای سئو مهم هستند

خزیدن و ایندکس چیست؟

خزیدن فرآیندی است که در آن موتورهای جستجو ربات‌هایی را به نام عنکبوت‌ها یا ربات‌های عنکبوتی می‌فرستند تا صفحات وب به‌روز شده یا محتوای وب‌سایت را برای مشاهده موتورهای جستجو پیدا کنند.

در حالی که

ایندکس بک لینک فرآیندی است که توسط گوگل برای درک اینکه یک صفحه یا محتوا در مورد چیست استفاده می کند. به عبارت دیگر، این ساختاری است که توسط موتورهای جستجو برای فعال کردن پاسخ فوق سریع به درخواست های جستجوی کاربر استفاده می شود.

چه مدت طول می کشد تا بک لینک ها ایندکس شوند؟

در طبیعت واقعی، ایندکس بک لینک ها تقریباً 10 هفته طول می کشد تا توسط ربات گوگل دیده شود، در حالی که بسته به کیفیت و اثربخشی لینک ساخته شده/ایجاد شده، ممکن است در چند روز ظاهر شود.

لینک پروفایل چیست؟

اینها بک لینک هایی هستند که به سادگی با درج لینک یا URL وب سایت شما در بخش ایندکس در سایر وب سایت های تجاری یا شخصی ایجاد می شوند.

چگونه در سئو کامنت گذاری وبلاگ انجام دهیم؟

شما می توانید با نوشتن یک نظر ساختار یافته به همراه لینک وب سایت خود به وب سایت های دیگر، کامنت گذاری وبلاگ را در سئو انجام دهید.

چگونه بفهمم بک لینک بدی دارم؟

برای دانستن تعداد بک لینک های بد / هرزنامه ای که به وب سایت شما اشاره می کنند، باید از ابزار رایگان یا پولی برای تجزیه و تحلیل لینک های ورودی به وب سایت خود استفاده کنید. ابزارهایی مانند Moz ، Ahref، SEMrush و Ubersuggest مناسب هستند

چگونه می توانم بک لینک های بد را از وب سایت خود حذف کنم؟

حذف بک لینک های بد نسبتا آسان است، وقت گیر است اما ارزش آن را دارد زیرا به عملکرد سئوی وب سایت شما کمک می کند.

برای اطلاع از لینک های بد / سمی که به وب سایت شما می آیند، یک بررسی کامل انجام دهید

از سند متنی خود برای پاک کردن همه بک لینک های سمی استفاده کنید

به ابزار Disavow گوگل بروید و درخواست حذف یا رد کردن لینک های سمی به سایت خود را بدهید

چگونه بک لینک ها را سریع در گوگل ایندکس کنیم؟

در زیر ساده ترین راه ها برای ایندکس کردن بک لینک های خود در کمترین زمان آورده شده است.

منتظر ایندکس طبیعی باشید
از ابزار پینگ بک لینک ها به عنوان مثال pingfarm استفاده کنید
از صفحه یا دسته رسانه های اجتماعی خود برای ایندکس بک لینک های خود استفاده کنید
بک لینک ها را با اظهار نظر در وب سایت دیگران یا وب 2.0 ایندکس کنید
ایندکس گوگل با استفاده از Google My Business (GMB)

خط پایین: چگونه بک لینک ها را ایندکس کنیم

هنگام کار بر روی ایندکس بک لینک ها در گوگل، باید پروفایل بک لینک وب سایت خود را به طور منظم تجزیه و تحلیل کنید. شما می توانید از یک چک کننده بک لینک رایگان برای ارزیابی لینک های ورودی به سایت خود استفاده کنید. در حالی که از ردیاب بک لینک استفاده می کنید، به راحتی می توانید بک لینک هایی را که سایت های رقبای خود را هدف قرار می دهند، کشف کنید. برای بررسی بک لینک ها با این ابزار مبتنی بر وب نیازی به هدر دادن زمان یا صرف یک پنی ندارید.

در اینجا پایان مقاله امروز ما در مورد چگونگی ایندکس کردن سریع بک لینک ها در گوگل است. حقیقت این است که اگر امروز پس از خواندن این نکات و تصمیم به انجام آنها بدون اجرای آنها، ممکن است در نهایت بک لینک های ساخته شده همیشه خود را در گوگل ایندکس نکنید، که هدف هر کمپین لینک سازی است.

https://upbacklink.ir/blog/18-ایندکس-بک-لینک.html

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

لینک سازی در این بلاگ

لینک سازی تخصص ماست

خرید بک لینک و رپورتاژ از این وبلاگ به سایت آپ بک لینک و یا با شماره 021.9130.3758 تماس بگیرید

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 588
  • بازدید کلی : 5770
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه